مدیریت تغییر و نوآوری

مدیریت تغییر و نوآوری

دسته بندی: - -

قیمت: 3000 تومان

تعداد نمایش: 85 نمایش

حجم فایل: 414.20K

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

به روز رسانی در: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

3000 تومان – خرید

مدیریت تغییر و نوآوری

سازمانهای کنونی در محیطهای متحول و پویایی قرار گرفته اندکه مدیران و رهبران آنها باید با نیروها و موانعی که در مقابل کوششهایشان جهت زنده نگهداشتن سازمان وجود دارد مقابله کنند ، این مقابله به وسیله تغییر صورت می گیرد .     تغییر یک واقعیت سازمانی است و رسیدگی به تغییر یکی از کارهای هر مدیری می باشد.

%name مدیریت تغییر و نوآوری

عامل تغییر

تحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل کننده دارد . افرادی  که به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و مسؤلیت مدیریت فرآیند تغییر وتحول را می پذیرند عامل یا عوامل تغییر نامیده می شوند .

images 10 مدیریت تغییر و نوآوری

    عامل تغییر می تواند مدیر ، کارمند یا افراد خارج از سازمان (که به عنوان یک مشاور در آن سازمان به کار مشغول هستند ) باشد.

انواع تغییر در سازمان

    تغییر برنامه ای : کوشش آگاهانه و کلی در اداره رویدادها جهت  دستیابی به نتایج از پیش تعیین شده.

    تغییر خودجوش: برای بوجود آمدن این قبیل تغییر کوشش عمدی صورت نمی گیرد ، در اکثر موارد تغییرات خودجوش نتیجه مقابله و واکنش به آشفتگی هائی است که از رویدادها ناشی می گردد.

    تغییر تکاملی: شامل کل دگرگونیهای بزرگ و کوچکی است که در بلند مدت در یک سازمان رخ می دهد.

 

این فایل به صورت پاورپوینت   و دارای ۳۵  صفحه می باشد

پاسخ دهید